Time


A sosit timpul.

Procrastination is the thief of time,asa spun englezii.

Asadar, sa nu mai amanam ceea ce de mult era cazul sa se intample.

13 rosu a iesit…necastigator.

E timpul.

Intentia mea cu acest blog a fost una, a iesit alta,de fapt…n-a prea iesit nimic.

🙂

Sa lasam clepsidra sa curga pana la ultimul fir de nisip.

Time.

***

 

Sarbatori fericite ! Click AICI

20 de gânduri despre „Time

  1. Imi pare rau ,Zefirule !
    Imi pare rau de tot ceea ce se intampla in jurul meu…
    Imi pare rau de ceea ce mi se intampla si mie…
    Nu mai am nici o usa la care sa bat…daca vreodata ai sa mai ai ceva de spus ,sunt aici…
    Cu bine !

  2. fiica iubirii

    Poem de Anne Marie Bejliu

    rostogolită rugă
    din viaţă se răsfrânge.
    între pământ şi cer
    destinul lasă umbra…

    pe-altarele de iarbă
    tu, fată a iubirii,
    din pieptul tău, în raze,
    spre zbor de păsări,
    visul
    devine albă ploaie.

    pasărea te absoarbe.
    tu zborul i-l absorbi.
    atingi cu mâna macul.
    îl laşi să crească liber.

    somnul îţi este clipa
    şi-n clipe, trează eşti.

    când ochii Lui
    în lacrimi,
    cuprind a ta viaţă,
    rotund te înveleşte
    lumina-n oul gol…

    pentru duiosia sufletului tau… Zefir!

    • Intro zi , demult de tot am intrat pe o pagina din intamplare ,….scria despre iubire……am vrut sa scriu si eu , dar dupa o vreme ,mi-ai spus politicos ,…ca pot singura sa imi creez un spatiu,un loc unde sa scriu ce vreau , Si asa am inceput eu primul blog . Acum a venit momentul sa ii mutumesc celui care m-a determinat sa incep o pagina web. Acum am mai multe pagini, magazine,art shop-uri , MULTUMESC! *MARIA*

  3. Multumesc!…….pentru urari ….dar mai ales pentru raspuns si pentru ca ai acceptat dialog ..inca …pe aceasta pagina ……si egoismul are rolul lui … nu-i asa ca este fantastic sa observam ‘drumul’? La multi ani , Sarbatori faine …bate vantul schimbarilor!

    • La multi ani, Sarita!
      Un An Nou norocos si tie!
      De maine 🙂 nu voi mai raspunde la niciun comentariu si nu voi mai aproba niciunul.
      Momentul asta festiv a fost exceptia.
      Va doresc multa sanatate si tot ce e mai bun pe lume tuturor celor care ati continuat sa treceti pe aici si pe CV 😉 in ciuda faptului ca acolo nu am mai scris de 3(trei) ani si nu se va mai intampla,la fel si aici!
      Sa aveti parte de…Iubire! (sunt incorigibil,nu-i asa? ma vindec eu,n-aveti grija 🙂 )

Lasă un comentariu