Cantec pentru o noua Primavara


Pana la sosirea celui mai asteptat anotimp 🙂 mai sunt cateva ore.

Va doresc tuturor,nu doar femininelor :), o Primavara minunata si multe bucurii!

Si in loc de traditionalul martisor va ofer traditionala melodie 🙂 care insoteste aproape fiecare insemnare de-a mea :

 

15 gânduri despre „Cantec pentru o noua Primavara

  1. S-a asternut din nou strat de zapada…imi face in ciuda iarna asta…nu intelege ca vreau simfonia gingasilor ghiocei…

  2. Eu îţi doresc o nouă Primăvară care uite-aşa, tot aşa şi numai aşa să te…chinuie 🙂

    Să vină Primăvara, aşadar !!! 🙂

  3. „Cea mai tare”
    între câte-s ursitoare?
    Mmm, îmi placeee! Zi-mi aşa,
    şi ursita-o apărea
    mintenaş (fără faraş!)
    să-ţi aducă mărţişor…
    un amor dogoritor
    :))

      • Dap, că tot vorbirăm de…Şerban Ionescu 😦

        Mie-mi place mult vorba aceea cum că nici o iarnă nu ţine la nesfârşit, că e musai să vină şi-o Primăvară…într-o zi…la timpul potrivit!
        Şi că până atunci nu avem nici o altă alegere la dispoziţie decât…SĂ FIM PRIMĂVARĂ 😉

  4. La clasa a 8-a?
    bună impresie ţi-am făcut! mă aşteptam să mă plasezi pe la a…5-a! 🙂
    sau, ca să fim în actualitate, pe la clasa 0, cea pregătitoare! 🙂
    Dom’ profesor, fug să mai învăţ să conjug primăvara, că poate-poate o să intru şi eu la liceu…într-o zi! 🙂

  5. Pingback: Aleksandr Golovin (1 martie 1863 – 17 aprilie 1930), pictor si designer de scena rus « my heart to your heart

  6. Pingback: Aleksandr Golovin (1 martie 1863 – 17 aprilie 1930), pictor si designer de scena rus | my heart to your heart

Lasă un răspuns

