La kilogram


Publicat în vis

26 de gânduri despre „La kilogram

  1. eheeei, marfă de lux!
    îndrăznesc, totuşi : cât daţi kilogramul? 🙂
    eu n-am decât câteva produse mediteraneene, dar parcă mi-aş lua nasul la purtare şi aş propune un troc…mai duminical, aşa…
    se acceptă? 🙂

    1.

  2. Dumnezeule,ce repede m-ai rezolvat ! Ca la medicul de familie : cioc-cioc…intraa !Buna ziua ! Buna ziua !
    La revedere ? Da , La revedere !

  3. …astea-s un fel de bijuterii comuniste…oricat am dori sa le uitam ,nu putem…
    Nu-ti plac ! Tancurile rusesti iti plac? Sa aduc tancurile ?
    Hai ca astept la usa sa-mi raspunzi…

  4. …tu ma dezamagesti…ti-ai pierdut complet simtul umorului…ma intreb ,oare l-ai avut vreodata ?
    Am fugit intotdeauana de oamenii asemeni tie…
    Bucura-te ,te-am scapat de mine !
    Comentariul meu nu-si mai asteapta viza de intrare…fa saramura din el.

  5. wow! acum e mai înnegurat şi mai frig acasă ca aici?!?
    se pare că nu prea îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu! 🙂
    iar de civilizat, se tot chinuie din greu să mă civilizeze ei pe mine – nu mă descurc deloc cu…kilogramele 🙂 de „thank you” şi „sorry” pe care le primesc şi trebuie să le livrez în fiecare minut!
    tu cum te-ai descurcat, că eu sunt pe care să dezvolt o ditamai psihoza 🙂

    să ai o săptămână liniştită…pe cât posibil! 😉

  6. M-am tot gândit la aceste ultime cuvinte schimbate acum (ca şi altădată!) şi e, de departe, unul dintre cele mai triste lucruri care mi s-au întâmplat şi regretat!
    IARTĂ-MĂ, dacă poţi!
    Eu îţi mulţumesc din tot sufletul şi îţi rămân recunoscătoare pentru nenumăratele daruri de frumuseţe din versuri, cântece, imagini!
    Mie mi-au luminat tot atâtea zile…

Lasă un răspuns

