De jur imprejur


E vineri spre seara. Privesc imprejur.

Zice-se ca e peste tot,de jur imprejur.

Am schimbat dioptriile ;).

Nu vad nimic.

Poate ca trebuie sa ascult mai atent sau sa uit.

Uitarea poate ascute simturile uitate.

Sa ne mai uitam imprejur,poate…

4 gânduri despre „De jur imprejur

  1. 🙂 ok, m-am mai uitat şi eu de jur-împrejur şi…jur 🙂 – este! Sigur! Peste tot!

    Un sfârşit de săptămână cât se poate de plăcut inimii tale!
    Şi mai dă-le-ncolo de dioptrii 🙂 , închide ochii şi-ai să vezi mult mai bine! Tot! 😉

  2. Dap, până când dispărem cu toţii în ceaţă…ca patrupedul acela urecheat 🙂

    Daaa, e o ceaţăăă aici…londoneză de-a binelea 🙂 Nu de-acelea sperioase şi de-o inofensivă rază de soare. Aici nu doar ceilalţi, ci chiar tu însuţi îţi pari, la un moment dat, o nălucă şi ajungi să crezi că cel mai bine e să te disipezi cât mai repede în negura fără margini…
    Soluţia infailibilă ?
    Bella Italia, normal! 🙂

  3. Pentru mine sunt ridicate castelele parasite…imi este dat restul sa-l traiesc nu printre oameni ,ci printre zidurile intunecoase si reci ale tristetii mele…ce straniu loc…am fost legata la ochi cu cuvinte frumoase…de jur imprejur nu sunt decat eu si tic-tacul unui orologiu nevazut…asurzitor ticait…Dumnezeule , unde sunt culorile ? Unde este caldura din muzica lor ? Daca „astazi” nu ma recunosc , oare „maine” ma va recunoaste adierea blanda a vanticelului cald de primavara ?

Lasă un răspuns

