Dilema


O zicere,citita mai demult,poate amara,poate dulce,poate adevarata spune asa :

Despre prima iubire credem ca  este ultima iar despre ultima ca este…prima.

😉

14 gânduri despre „Dilema

  1. Neaţaaa, la ora prânzului „trecute fix”! 🙂

    Am şi eu astăzi o dilemă. 😉
    Ieri, aici a fost o zi înnegurată, friguroasă, vântoasă şi ploioasă în care îmi tot venea să chirăi : „cri, cri, cri, toamnăăă griiiiii, taaareeee-s mic şi necăjiiiiiiit!” 🙂
    Mai ales că mă tot gândeam că acum, acasă, încă vă lăfăiţi cu burta la soare şi aşa se pare c-o s-o faceţi chiar şi întreg octombrie!!!

    Deodată însă, pe strada pe care mă preumblam zgribulită, au început să iasă din case grupuri-grupuri de africani.
    Îmbrăcaţi de sărbătoare, cu nişte costumaţii insolite care mi-au tăiat răsuflarea, se îndreptau spre locul lor de rugăciune de la parterul unei clădiri din apropiere.
    Am rămas locului siderată: n-am văzut niciodată până acum oameni mai frumoşi ca ei – purtau în ochi, în zâmbete, în făpturile lor întregi atâta soare, încât au încălzit parcă totul în jur şi au împrăştiat o boare incredibilă de Viaţa!

    Mai apoi, cu gândul la ei şi la apariţia lor absolut fantastică, mi s-a făcut tare…ruşine. De mine!

    Dilema : să tânjeşti, să fugi mereu după soare, sau să-l porţi cu tine oriunde şi să-l ştii dărui oricui îţi iese în cale ca pe cel mai firesc lucru cu putinţă?

    Frumoasă lecţie am primit, frumoşi oameni mai sunt ei!
    Poate c-ar trebui să le studiem cu mult, mult mai multă atenţie gândurile şi inima!

    O zi însorită să ai şi tu, Bel vento!
    Mult soare şi o săptămână luminată, liniştită, tuturor!

      • Într-un fel, ruşinea de mine de care pomeneam era legată tocmai de acest „să nu-l mâniem pe cel de sus”…

        Îţi mulţumesc frumos pentru împărtăşire! înseamnă tare mult pentru mine 😉
        Şi, desigur, pentru că împărtăşeşti, la rându-ţi, cu noi splendorile de gând şi de suflet pe care le descoperi în calea ta 😉

  2. Îmi pare rău pentru „of”, am îndrăznit să-ţi povestesc întâmplarea doar pentru că ştii aşa de bine ţara şi oamenii ei…
    O noapte senină, fără nici o fărâmă de dilemă! 😉

  3. Neaţaaa!
    Mă bucur că nu eu sunt cauza!
    Din partea din care privesc eu, când „se aglomerează” nişte lucruri e semn că sunt multe întrebări şi prea puţine răspunsuri de care avem nevoie ca de aer.
    Aşadar, e de bine…până la urmă 😉
    Şi cu siguranţă că „două nefericiri nu fac o fericire”, ci două…libertăţi, două zboruri care devin deodată,,,sincron 😉
    O zi bună şi ţie!

Lasă un răspuns

