How silly !


It’s just a game.

Or not? 😉

but…

20 de gânduri despre „How silly !

  1. Prostie şi sclipiri de geniu, jocuri inocente sau măsluite, prăbuşiri năucitoare pe talpa iadului şi fericire celestă – însăşi viaţa! 😉

    PS De câte ori îi revăd pe cei din clipurile acestea mi se înnoadă în inimă lacrimi de recunoştinţă – săracă ar mai fi fost lumea oamenilor fără ei!
    Ştii, dacă ceva îmi place neschimbător aici, e gândul, emoţia aceasta imposibil de prins în cuvinte că ei şi-ai zămislit AICI comorile lăsate moştenire nepieritoare în timp.
    Şi dacă mă mai gândesc şi la ceilalţi URIAŞI trăitori ai locului acesta, chiar cred că o fi fost, totuşi, un mare dar pentru mine…eşuarea printre ceţuri şi veşnice ploi 🙂

  2. 2-10, 2-10, proba, proba. Fanul se usca mai bine pe soba…
    ..sufar in tacere…albatrosul a fost retrogradat in esalonul inferoir…pescarush…asta insemnand ca deschiderea aripilor este mult mai mica…si ciocul imi este mai mic…viata mi-a stirbit si de data aceasta personalitatea…inca o autentificare si cobor direct printre vrabii…
    O zi buna…

  3. Dumnezeul meu !
    Pentru fiecare pdv trebuie sa ma autentific ? Stresanta mai este intrarea la tine…iar cand intru totusi risc sa raman fara comentariu…pentru ca functioneaza filtrele…recunosc, calc pe ducatul tau ,dar pentru o silly afiseaza la avizier ce am si ce nu am voie sa exprim…

    …pe acolo misun si eu…libera ca pasarea cerului…

Lasă un răspuns

